Účetnictví
Účetnictví
Účetnictví pro malé, střední i větší společnosti
Vedení podvojného účetnictví nabízíme malým, středním ale i větším firmám, fyzickým osobám zapsaným v obchodním rejstříku, neziskovým organizacím a spolkům.
Pro každého podnikatele či společnost definujeme základní nastavení individuálně, abychom byli schopni co nejpřehledněji a nejefektivněji dále pracovat s daty a údaji v systému.

Rekonstrukce účetnictví
Novým klientům nabízíme možnost rekonstrukce účetnictví pokud si nejsou 100 % jisti kvalitou a správnosti předchozího zpracování. Pokud tento krok není nutný, plynule navážeme na předchozí roky, jen nasadíme počáteční stavy do našeho účetního systému.
Individuální nastavení účetní politiky dle oboru podnikání
V první řadě se zaměříme na nastavení účetní metodiky a implementaci a nastavení účetního software na míru každé jednotlivé společnosti.
Dle Vašich požadavků, oboru podnikání a způsobu fungování Vaší společnosti navrhneme vyhovující definici účetního rozvrhu a nastavení účetních modulů ( majetek, sklady, banka, pohledávky, závazky, saldokonto atd. ). V případě potřeby pro Vás připravíme optimální rozdělení provozních středisek, pomůžeme s rovržením a vhodným členením organizační struktury s možností vedení účetnictví až na úrověň jednotlivých zakázek či projektů.
Vedení účetnictví On - line
Podvojné účetnictví doporučujeme vést v našem účetním systému v cloudovém prostředí. Pracujeme v účetním systému ABRA FlexiBee. V případě zájmu Vám zřídíme vzdálený přístup do Vaší databáze online. Budete mít každodenní přehled o stavu Vašeho majetku, peněžních prostředků, skladových zásob, pohledávkách a závazcích. Můžete sledovat data odkudkoliv 24 hodin denně online.

Vedení účetnictví v systému klienta
Pokud již účetní systém vlastníte, jste větší společnost a chcete ho i nadále využívat, nabízíme vedení účetnictví u "Vás" pomocí vzdáleného přístupu.
Vedení podvojného účetnictví zahrnuje:
- Nastavení, definice a údržba účetního systému ( účtová rozvrh, struktura, číselníky,..)
- Zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
- Předávání dokladů v sídle vaší společnosti nebo dle vzájemné dohody
- Kompletní
zpracování a vedení účetnictví
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
- Vedení evidence došlých faktur, příprava platebních příkazů či platebních vzorů a jiných formulářů
- Vystavování vydaných faktur dle podkladů k fakturaci, evidence vydaných faktur klienty
- Zpracování bankovních výpisů z banky, párování příchozích a odchozích plateb v tuzemské i cizí měně
- Zpracování pokladních dokladů a vedení pokladních knih v tuzemské i cizí měně
- Vedení
evidence dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku, odpisy účetní i daňové
- Vedení
skladové evidence zásob ( příjemky, výdejky, podklady pro inventarizaci)
- Vyúčtování
cestovních náhrad a služebních cest v tuzemsku i v zahraničí
- Zpracování vnitřních předpisů, směrnic a internách postupů účtování
- Nastavení funkčních vnitřních kontrolních mechanismů ( prevence úbytku zásob, mank a škod)
- Zpracování
daňového přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení ( měsíčně, kvartálně)
- Zpracování daňového přiznání k silniční dani
- Zpracování
daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob a ostatním daním
- Sestavení účetní uzávěrky, mezitimní závěrky
- Pravidelné informování o stavu účetnictví
- Sestavení účetní uzávěrky a přílohy k účetní závěrce
- Zakládání Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát klienta do příslušné Sbírky listin vedené rejstříkovým soudem (zákonná povinnost)
- Předávání výstupů dle přání klienta (např. rozvahy, výsledovky, cash flow)
- Zpracování a plnění povinností stanovených Českým statistickým úřadem
- Zastupování před FÚ při kontrolách a místních šetřeních
- Archivace a skartace dokladů
Objednejte si naše služby
Vyplňte všechny potřebné údaje a my se Vám ozveme co nejdříve zpět.
